نبود برنامه‌ریزی‌ بلندمدت ورزش کرمان را تهدید می‌کند / توسعه دانش مدیریت ورزشی در دانشگاه‌ها
نوشته شده توسط : مینا
رئیس مجمع نمایندگان کرمان در دیدار وزیر ورزش و جوانان:
نبود برنامه‌ریزی‌ بلندمدت ورزش کرمان را تهدید می‌کند / توسعه دانش مدیریت ورزشی در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عدم برنامه‌ریزی‌های بلندمدت مدیران ورزش، موجب نگاه نتیجه‌گرای موقتی و تهدیدی برای نسل‌های آتی ورزش استان عنوان و بر توسعه دانش مدیریت ورزشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: نبود برنامه‌ریزی‌ بلندمدت ورزش کرمان را تهدید می‌کند / توسعه دانش مدیریت ورزشی در دانشگاه‌ها

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از کمیته رسانه و مطبوعات دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی زاهدی در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان به برخی مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: بزرگترین مشکل ورزش استان عدم استعدادیابی و نخبه‌پروری در زمینه‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، هندبال، دوچرخه‌سواری، کاراته، بدنسازی و واترپلو است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عدم برنامه‌ریزی‌های بلندمدت مدیران ورزش موجب نگاه نتیجه‌گرای موقتی و تهدیدی برای نسل‌های آتی ورزش استان است.

زاهدی بر لزوم حمایت جدی از ورزشکاران استان برای حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تاکید کرد و گفت: حمایت از ورزشکاران، مربیان و مدیران بومی ضروری است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر توسعۀ دانش مربیگری، مدیریت ورزشی و باشگاه‌داری در سطح کشور و مراکز دانشگاهی اشاره کرد و تعامل مناسب باشگاه‌ها با مراکز علمی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی را موجب ارتقای سطح علمی مربیان و مدیران ورزش دانست.

زاهدی عدم هماهنگی مناسب بین هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های حرفه‌ای را یکی دیگر از مشکلات ورزش کشور و استان عنوان کرد و خواستار تقویت هیئت‌های ورزشی استان شد و همچنین با اشاره به مشکلات و حواشی مسایل پیرامون باشگاه ورزشی صنعت مس خواستار توسعه اماکن و امکانات مناسب ورزشی برای مناطق محروم استان شد.

زاهدی به مسائل حوزه جوانان و برنامه‌ریزی جامع و کارشناسی در این حوزه به ویژه در زمینه پرورش و هدایت استعدادها و حمایت از طرح‌های نو و خلاقانه اشاره کرد و حمایت از طرح‌های ملی ویژه جوانان را مورد تاکید قرار داد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تبیین هویت برای نسل جوان به منظور آگاهی از استعدادهای بالقوه خویش و دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنند را امری ضروری دانستند و بر مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری از جمله عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تأکید کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شناخت مشکلات آموزشی و ارائه تحلیل کارشناسی از آن را مقدمه‌ای برای برطرف کردن آنها دانست.

زاهدی حمایت از روحیه مطالبه‌گر، آرمان‌گرا و عدالت‌خواه جوانان را مورد اشاره قرار داد و بر ارتباط مسئولان با جوانان و تقویت محافل بحث و تبادل نظر با جوانان تاکید کرد.

وی آشنایی جوانان با تفکر و رویکرد بزرگان و اندیشمندان این مرز و بوم را موجب تقویت همت و اراده جوانان دانست و تصریح کرد: این مهم می‌تواند الگوهای متعالی برای این نسل ارایه کند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان برای افزایش بودجه استانی و همچنین ایجاد سالن‌های ورزشی چند منظوره در مناطق محروم کرمان قول مساعد داد.





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: